q50 okosóra nincs E betű ?!?! - Ezt csináld
2020. január 31. írta: Kodicsek3

q50 okosóra nincs E betű ?!?! - Ezt csináld

q50_ora_beallitas.jpg

Igen sokat szívtam mire sikerült előhozni a nyomkövetős okosórán az E betűt ami az internet kapcsolatot jelenti.

 

A lényegre is térek. Az E betű a GPRS mobilszolgáltató internetet jelenti és nem a műholdas rendszert. :) Tehát ha nincs E betű első lépésként tudd meg, hogy van-e mobilnet a SIM kártyára rendelve/aktiválva. Ezt sok helyen online is megteheted, de én úgy próbáltam ki, hogy a SIM kártyát betettem egy mobiltelefonba és kiderült hogy van mobilnet mert ott internetezni tudtam a mobilnettel (és nem WIFI-vel :) ). A q50 "okosórán" mégsem volt E betű...

A megoldást itt megtaláltam: http://blgwr.blogspot.com/2017/01/q50-okosora.html

A lényeg, hogy az APN-t kell beállítani, de azt úgy hogy a SIM kártya már az okosórában legyen. Majd oda kell küldeni sms-t egy másik telefonról.

Jó esetben 2 SMS-t küldesz és lesz is E betű az órán !!!

 

Az APN-t úgy kell beállítani, hogy elküldöd a    pw,123456,apn,online,,,21601#   sms-t az órába tett SIM kártya telefonszámára. Ha még ezután sem jó akkor a pw,123456,ip,52.28.132.157,8001# sms-t is küld el , ez a szervert állítja be. A kisbetűre és a vesszőkre figyeljetek oda.

Nem mentem bele a részletekbe, hogy mi mit jelent, az a fenti linken található blogban elolvashatjátok.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://webmestersalgotarjan.blog.hu/api/trackback/id/tr3215449050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása